قوانین سایت و انجمن پارس فیس

توضیحاتی درباره ی این قالب

این قالب صفحات جداگانه می باشد که توسط مانیستر دات آی آر طراحی شده است و انتظار می رود که توسط بازدید کنندگان حق کپی رایت آن محفوظ بماند.
این قالب حجم کمی دارد و بسیار زیبا می باشد و قالب صفحات جداگانه میباشد. از جمله کاربرد های این قالب برای قرار دادن قوانین و از این قبیل چیز هاست.از نظر لود کردن هم بسیار سریع می باشد .برای ساختن تیتر از تگ هد2 استفاده نمایید.

حق کپی رایت

تمامی حقوق همه ی ابزار ها و کدهای ما طبق ماده 12 فصل سوم قوانین جرایم رایانه ای به مانیستر دات آی آر محفوظ بوده و کپی برداری پیگرد و مجازات قانونی دارد لذا از شما خواستاریم برای کمک و قدردانی نسبی این کار را انجام نداده و قانون کپی رایت را رعایت نمایید.در غیر این صورت با شما طبق قانون برخورد خواهد شد و ممکن است وبلاگ یا سایت شما مسدود شود.خودتان قضاوت کنید ما به عنوان سایت مانیستر, 12 ساعت صرف برای فکر و ساختن این ابزار ها و کد ها میکنیم و شما در عرض دو دقیقه اسم طراح را پاک کرده و به اسم خودتون میزنید این انصافه؟

توجه کنید:

توجه کنید که این قالب فقط برای صفحات جداگانه بوده و استفاده ی آن در جایی دیگر از وبلاگتان موجب به هم ریختگی قالب شما می شود.